Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

20 November 2016 | Vietnam, Hội An

Donderdag de 17e zijn we met de bus van Hue naar Da Nang gereden. Het vervoer was prima, we werden in het centrum eruit gezet en vandaar een taxi genomen naar ons hotel, dichtbij het strand. Het weer viel een beetje tegen en zo ook het hotel en de plaats op zich. Wesley zou daar vrijdag naar toekomen, met hem overlegd om misschien maar naar Hoi An te gaan, en dat hebben we ook gedaan. We hadden prive vervoer van het ene hotel naar ons nieuwe hotel in Hoi An. Wesley kende het hotel en het was geweldig op goede lokatie en het voelde meteen goed. 's middags het plaatsje in om kleding te laten aanmeten, voor mij een jurk en voor Martin een mooi pak, echt geweldig, wat een bedrijfje, mooie stoffen, we waren daar rond 14 uur en s avonds om 19 uur konden we al passen, ze werken daar echt supersnel.
Helaas had Wesley z'n vlucht vertraging dus hij was pas rond 21 uur bij ons. Zo fijn dat we dit allemaal kunnen doen, een heel weekend weer samen en we zijn heerlijk op de fiets naar het strand geweest.
Helaas werkt de app van dit reisverslag niet en komen de foto's bij het verkeerde verslag.

• 22 November 2016 - 07:14

Mitchell:

Goede keus geweest dus om van stad te wisselen. Mooi actie van de kleding en wat een luxe dat het zo snel klaar is haha.

Chill ze verder op het strand ;)