In een echte backpackersbus - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu In een echte backpackersbus - Reisverslag uit Hội An, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

In een echte backpackersbus

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

23 November 2016 | Vietnam, Hội An

We zitten in een echte backpackersbus, echt heel grappig. Bij de ingang moeten je slippers uit rn gaan in een plastic zakje. Je kunt onder of boven liggen, je voeten gaan in een soor bakje onder de stoel van je voorganger. Er ligt een dekentje en karren maar. We halen de gemiddelde leeftijd hier aardig omhoog haha
Zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen.
Wij moeten 12 uur maar sommigen van onze medereizigers moeten 19 uur, echt erg...

• 23 November 2016 - 12:44

Manon:

pfff dat is een lang ritje!!!\nou sterkte ermee haha.

• 23 November 2016 - 17:45

Big:

Hahaha!! Gelukkig zijn jullie heel soepel ;) Komt vast goed! Ben benieuwd waar jullie straks terecht komen!