Snorkelen - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu Snorkelen - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

Snorkelen

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

28 November 2016 | Vietnam, Nha Trang

Gisteravond weer teruggekomen van Jungle Beach, het was heel apart, een geweldige ervaring. Wesley weer terug, die zien we vrijdag velukkig weer. Vanochtend wezen snorkelen vlakbij 1 van de eilandjes van Nha Trang. Ik wist niet dat je met snorkelen zoveel van de zee kan zien. Het met was net of we in een aquarium keken, zoveel prachtige vissen en mooi koraal, zo mooi allemaal. De terugtocht op de boot was ook weer leuk, Er stond zoveel wind dat het water steeds naar binnen sloeg, iedereen zat met handdoeken voor om een beetje droog te blijven.
Morgen met de bus naar Da Lat, een hoger gelegen gebied dat erg mooi schijnt te zijn maar ook koeler, en echt veel warme kleding heb ik niet bij me

• 28 November 2016 - 11:13

Big:

Gaaf hoor! Én stoer! Ik zou niet durven... geef mij dan maar het aquarium hihi! Veel plezier in Da Lat!!
    xxx

• 29 November 2016 - 22:12

Christa:

Gaaf, helemaal een met de onderwaterwereld...!! Mooie ervaring