Laatste dag Mekong Delta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu Laatste dag Mekong Delta - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

Laatste dag Mekong Delta

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

04 December 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vanochtend heel vroeg opgestaan om te ontbijten en om 7 uur te vertrekken. We hadden een prachtig hotel, luxe ontbijtbuffet en een prachtige kamer met een heerlijke douche. Vroeg op pad voor the floated market, eerst stukje bus en daarna met een bootje langs de bootjes met handelswaar. Wat een bedrijvigheid, er werden vooral veel fruit en kokosnoten verkocht, het was niet zo kleurrijk als ik had verwacht maar toch heel leuk om het een keer mee te maken.
Daarna een tussenstop in een fruitgarden, heel leuk om tussen de bananenbomen en kokospalmen te lopen.
De lunch was buiten bij het hotel, konden gelukkig zelf kiezen wat we wilden eten. De terugweg is lang, nog ruim 3 uur rijden met een pauze van een half uurtje bij een markt.
Vanavond nog 1 keer samen met Wesley eten en morgen weer terug naar huis. We hebben een geweldige reis gemaakt, veel gezien en beleefd, een totaal ander soort vakantie, 4 weekenden met Wes samen geweest, het was super! Bedankt Wes, ik ga je missen.......maar van de zomer kom je gelukkig onze kant op:-)

• 04 December 2016 - 11:09

Big:

Lijkt me heel bijzonder zo'n markt op het water! Nog iets gekocht? Wel jammer dat het er al weer bijna op zit maar ook weer fijn om jullie straks weer te zien. Hopelijk hebben jullie heel veel foto's want ik ben heel benieuwd! Geniet nog even lekker van elkaar en goeie terugreis gewenst! xxx