Jungle beach - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu Jungle beach - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

Jungle beach

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

26 November 2016 | Vietnam, Nha Trang

We zijn nu dus op junglebeach, zo n 20 km ten noorden van Nha Trang, een afgelegen strand. Gister aangekomen en we konden meteen aanschuiven voor de lunch. We moeten hier met stokjes eten dus we doen er lekker lang over:-) het eten is prima en het personeel vriendelijk. De hutten zijn primitief, maar voldoen, het is 15 meter lopen naar het strand, echt heerlijk. Vanochtend 5 uur opgestaan om foto's te maken van de zonsopkomst, hij komt hier boven zee op. Echt fantastisch! Daarna zwemmen in de zee, het water is hier 28 graden; uniek toch s ochtends om 6 uur samen met Martin zwemmen en zee! Terwijl ik dit schrijf kruipt er een krabbetjes over m'n voet; schrok me rot;-) de hutten zijn trouwens open en de hagedissen lopen tegen de wand aan, maar gelukkig slapen we onder een klamboe. Gister tijdens de schemering werden we geplaagd door zandvlooien, niet fijn maar hun vinden DEET niet fijn, gelukkig hielp het.
Kortom een super locatie waar we volop genieten samen met Wesley.

• 26 November 2016 - 09:30

Mitchell:

Fantastische locatie zo te horen! Heel erg gaaf om zo vroeg al lekker te kunnen zwemmen en de zon te zien opkomen.
    De beestjes die overal rondkruipen maken de ervaring extra uniek haha ;)

Succes met de stokjes :p

• 29 November 2016 - 22:09

Christa:

Ge wel dig... Zo te lezen een mooie plek om geweest te zijn