Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjan en Martin Wilkes - WaarBenJij.nu

Mui Ne

Blijf op de hoogte en volg Marjan en Martin

01 December 2016 | Vietnam, Mui Ne

We zitten nu in Mui Ne, de busreis was waardeloos, veel te weinig beenruimte in een overvolle bus. We reden door de bergen en halverwege, tijdens een pauze, stond de bus aan 1 kant te roken, waarschijnlijk door het vele remmen. Ik vond het de hele tijd al naar brand ruiken maar dacht dat de jas van m'n Vietnamese buurman zo stonk, die staan regelmatig hun eigen afval te verbranden;-) Maar ok. We kwamen aan en het begon met regenen en is niet meer gestopt. We hebben wel een heel gaaf hotel, direct aan het strand, het is een soort overdekte tuin waar ook de kamers zijn, niet uit te leggen, daarom is het helemaal jammer van het weer ook omdat we morgen alweer teruggaan naar Ho Chi Minh. Toch even met regenponcho s aan het winkelstraatje ingelopen. Best een gezellig straatje, het strand is opgeslokt door allerlei resorts en daar kun je dus niet zomaar op. We hebben bij een Indian restaurant gegeten weer eens wat anders en best wel lekker, vooral het brood. Het zou fijn zijn om weer een x gewoon een broodje hagelslag te eten of lekker boerenkool. Het eten valt hier best mee, veel friet, hamburgers en pizza haha ook wel Vietnamees gegeten hoor, gister nog in Dalat.
Morgen gaan we met een sleepingbus dus zitten we weer wat comfortabeler en kunnen zelfs in de ligstand. 's avonds zien we Wesley weer, voor het laatste weekend in de Mekong Delta.....

• 01 December 2016 - 17:14

Big:

Wat jammer van het weer zeg! Was het niet mogelijk om nog wat langer daar te blijven? Ik hoop dat jullie wel heel veel foto's gemaakt hebben want ik ben rete benieuwd natuurlijk haha! Als jullie terug zijn komen jullie maar lekker boerenkool eten bij ons ;) Mét Unox rookworst hihi!